Τελευταίες Ειδήσεις

Γιάννης Παπαμιχαήλ- ΟΧΙ σε όλες τις αναθέσεις υπηρεσιών αποκομιδής απορριμμάτων

 


  ΘΕΜΑΤΑ  ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ  ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ   29/04/2021         

1.-Έγκριση πρακτικού Επιτροπής Διαπραγμάτευσης για την ανάθεση υπηρεσιών αποκομιδής απορριμμάτων στη ΔΕ Χασίων, σύμφωνα με το άρθρο 32 του Ν. 4412/2016.

2-Έγκριση πρακτικού Επιτροπής Διαπραγμάτευσης για την ανάθεση υπηρεσιών αποκομιδής απορριμμάτων στη ΔΕ Ασπροποτάμου, σύμφωνα με το άρθρο 32 του Ν. 4412/2016.

3.-Έγκριση πρακτικού Επιτροπής Διαπραγμάτευσης για την ανάθεση υπηρεσιών αποκομιδής απορριμμάτων στη ΔΕ Κλεινοβού, σύμφωνα με το άρθρο 32 του Ν. 4412/2016.

4.-Έγκριση πρακτικού Επιτροπής Διαπραγμάτευσης για την ανάθεση υπηρεσιών αποκομιδής απορριμμάτων στη ΔΕ Καστανιάς, σύμφωνα με το άρθρο 32 του Ν. 4412/2016.

5.-Έγκριση πρακτικού Επιτροπής Διαπραγμάτευσης για την ανάθεση υπηρεσιών αποκομιδής απορριμμάτων στη ΔΕ Μαλακασίου, σύμφωνα με το άρθρο 32 του Ν. 4412/2016.

 

 

 

ΘΕΣΕΙΣ  ΑΠΟΨΕΙΣ  ΤΙΣ  ΟΜΑΔΑΣ  <<ΑΝΑΠΤΥΞΗ  ΤΩΡΑ>>

 

 

 

ΟΧΙ 

σε  όλες  τις  αναθέσεις  υπηρεσιών  αποκομιδής  απορριμμάτων διότι

 

Α)   Αρθρο   32   Ν.4412/2016

Προσφυγή στη διαδικασία με διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση (άρθρο 32 της Οδηγίας 2014/24/ΕΕ)

2. Η διαδικασία με διαπραγμάτευση χωρίς προηγούμενη δημοσίευση μπορεί να χρησιμοποιείται για δημόσιες συμβάσεις έργων, προμηθειών και υπηρεσιών σε οποιαδήποτε από τις κατωτέρω περιπτώσεις:
α) εάν, ύστερα από ανοικτή ή κλειστή διαδικασία είτε δεν υποβλήθηκε καμία προσφορά ή αίτηση συμμετοχής είτε καμία από τις υποβληθείσες προσφορές ή αιτήσεις συμμετοχής δεν είναι κατάλληλη, εφόσον δεν έχουν τροποποιηθεί ουσιωδώς οι αρχικοί όροι της σύμβασης και με την προϋπόθεση ότι διαβιβάζεται σχετική έκθεση στην Επιτροπή μετά από αίτημά της-
Μη κατάλληλη θεωρείται μία προσφορά όταν είναι άσχετη με τη σύμβαση και αδυνατεί προδήλως, χωρίς να τροποποιηθεί ουσιαστικά, να ανταποκριθεί στις ανάγκες και τις απαιτήσεις της αναθέτουσας αρχής, όπως προσδιορίζονται στα έγγραφα της σύμβασης.
Μη κατάλληλη θεωρείται μία αίτηση συμμετοχής όταν στο πρόσωπο του οικονομικού φορέα συντρέχει υποχρεωτικός ή δυνητικός λόγος αποκλεισμού, σύμφωνα με το άρθρο 73 ή όταν αυτός δεν πληροί τα κριτήρια ποιοτικής επιλογής που έχει θέσει η αναθέτουσα αρχή, σύμφωνα με τα άρθρα 75, 76 και 77.
β) εάν τα έργα, τα αγαθά ή οι υπηρεσίες μπορούν να παρασχεθούν μόνον από έναν συγκεκριμένο οικονομικό φορέα για οποιονδήποτε από τους κατωτέρω λόγους:
αα) στόχος της σύμβασης είναι η δημιουργία ή απόκτηση μοναδικού έργου τέχνης ή καλλιτεχνικής εκδήλωσης,
ββ) απουσία ανταγωνισμού για τεχνικούς λόγους, γγ) προστασία αποκλειστικών δικαιωμάτων, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων διανοητικής ιδιοκτησίας.
Οι εξαιρέσεις που ορίζονται στις υποπεριπτώσεις ββ' και γγ' εφαρμόζονται μόνο εάν δεν υπάρχει εύλογη εναλλακτική λύση ή υποκατάστατο και η απουσία ανταγωνισμού δεν είναι αποτέλεσμα τεχνητού περιορισμού των παραμέτρων της σύμβασης·
γ) στο μέτρο που είναι απολύτως απαραίτητο, εάν λόγω κατεπείγουσας ανάγκης οφειλόμενης σε γεγονότα απρόβλεπτα για την αναθέτουσα αρχή, δεν είναι δυνατή η τήρηση των προθεσμιών που προβλέπονται για τις ανοικτές, κλειστές ή ανταγωνιστικές διαδικασίες με διαπραγμάτευση.
Οι περιστάσεις που επικαλούνται οι αναθέτουσες αρχές για την αιτιολόγηση της κατεπείγουσας ανάγκης δεν πρέπει σε καμία περίπτωση να απορρέουν από δική τους ευθύνη.

 

  Βλέπουμε  ότι  δεν έχει  εφαρμογή  το άρθρο  32  του ν,4412/2016

 

Β)  Την  αδυναμία της  δημοτικής  αρχής  να  ολοκληρώσει τον  διαγωνισμό  , δεν  νομίζω  ότι μπορούμε  να την  βαφτίσουμε  κατεπείγουσα  ανάγκη  οφειλόμενη σε απρόβλεπτα  γεγονότα ,  αλλά  μάλλον  ανικανότητα.

 

Γ)  Με  τις  καινούργιες  τιμές  που  δόθηκαν  φέτος  από  τους  αναδόχους  μόνο  για  τις  παραπάνω   πέντε   εργολαβίες και  μόνο  για  ένα  μήνα  παράταση  η  διαφορά  στο  κόστος  αποκομιδής  ανέρχεται  σε  10.000 ευρώ.

 

 

 

ΚΑΛΟ  ΠΑΣΧΑ 

 

 

 

 

ΠΑΠΑΜΙΧΑΗΛ  ΓΙΑΝΝΗΣ 

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.