H Διοίκηση του Α.Σ. Μετέωρα ευχαριστεί τον προπονητή κ. Σπύρο Ευαγγέλου για την 3μηνη συνεργασία μαζί του και του εύχεται κάθε επιτυχία στη συνέχεια της προπονητικής του καριέρας.
Το Δ.Σ.
Α.Σ. Μετέωρα-Ευχαριστήριο
Reviewed by meteoravoice
on
Σάββατο, Νοεμβρίου 02, 2019
Rating: 5
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.