Σας περιμένουμε να γιορτάσουμε όλοι μαζί την λήξη των χορευτικών τμημάτων του συλλόγου μας. Σε περίπτωση κακοκαιρίας η εκδήλωση θα πραγματοποιηθεί στο πολιτιστικό κέντρο Καλαμπάκας.Ευχαριστούμε Το ΔΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.