Αντίθετο το ΔΣ Μετώρων για εγκατάσταση μεταναστών
Το δικό του ΟΧΙ στην μεταφορά και εγκατάσταση-φιλοξενία μεταναστών στην περιοχή είπε το ΔΣ Μετεώρων στην συνεδρίαση του το βράδυ της Πέμπτης ενώ ο Δήμαρχος τόνισε ότι για την ώρα δεν υπάρχει καμία ουσιαστική πληροφόρηση ενώ σε συνάντησή του με τους προέδρους του Ασπροποτάμου διαπιστώθηκε η σύμφωνη γνώμη τους επί του ζητήματος και πρότεινε να εκδοθεί
ψήφισμα με την άρνηση της τοπικής κοινωνίας.
Ο κ. Σινάνης τάχθηκε κατά της φιλοξενίας και ζήτησε σοβαρή διαχείριση του θέματος ευχόμενος να μην συμβεί κάτι τέτοιο γιατί θα έχει σοβαρές συνέπειες στην τοπική κοινωνία ενώ ο κ. Παπαμιχαήλ παρατήρησε πως το πρόβλημα χρήζει ετοιμότητας και σοβαρής αντιμετώπισης λέγοντας ότι η φιλοξενία μεταναστών είναι επικίνδυνη για την περιοχή μας.
Ο κ. Χατζιάρας τόνισε ότι δεν μπορεί η Καλαμπάκα να δεχθεί μετανάστες αλλά ο δήμος να προετοιμαστεί ώστε αν έρθουν πρόσφυγες.
Ωστόσο ο Αντιδήμαρχος κ. Τούλας ο οποίος ότι θα ψηφίσει παρόν καθώς σέβεται τον άνθρωπο και τονίζοντας ότι δήμος και τοπική κοινωνία να αναλάβουν τις ευθύνες τους ενώ το σώμα ενέκρινε κατά πλειοψηφία την έκδοση ψηφίσματος σχετικά με την άρνηση εγκατάστασης προσφύγων.
Σημειώνεται ότι στην συνεδρίαση ο κ. Παπαμιχαήλ πρότεινε την ονομασία οδού στην μνήμη του Μακαριστού Μητροπολίτη Σεραφείμ και κάλεσε το ΔΣ να λάβει πρωτοβουλια για τη δια΄σωση της ΕΑΣ Καλαμπάκας.
Όσον αφορά την εκλογή εκπροσώπων του Δήμου στη ΠΕΔ Θεσσαλίας : μετά την ψηφοφορία οι εκπρόσωποι του είναι : Ο Δήμαρχος κ. Αλέκος, ο κ. Παπαμιχαήλ ,ο κ. Σινάνης και ο κ. Φωλίνας.
Ο κ. Σινάνης τάχθηκε κατά της φιλοξενίας και ζήτησε σοβαρή διαχείριση του θέματος ευχόμενος να μην συμβεί κάτι τέτοιο γιατί θα έχει σοβαρές συνέπειες στην τοπική κοινωνία ενώ ο κ. Παπαμιχαήλ παρατήρησε πως το πρόβλημα χρήζει ετοιμότητας και σοβαρής αντιμετώπισης λέγοντας ότι η φιλοξενία μεταναστών είναι επικίνδυνη για την περιοχή μας.
Ο κ. Χατζιάρας τόνισε ότι δεν μπορεί η Καλαμπάκα να δεχθεί μετανάστες αλλά ο δήμος να προετοιμαστεί ώστε αν έρθουν πρόσφυγες.
Ωστόσο ο Αντιδήμαρχος κ. Τούλας ο οποίος ότι θα ψηφίσει παρόν καθώς σέβεται τον άνθρωπο και τονίζοντας ότι δήμος και τοπική κοινωνία να αναλάβουν τις ευθύνες τους ενώ το σώμα ενέκρινε κατά πλειοψηφία την έκδοση ψηφίσματος σχετικά με την άρνηση εγκατάστασης προσφύγων.
Σημειώνεται ότι στην συνεδρίαση ο κ. Παπαμιχαήλ πρότεινε την ονομασία οδού στην μνήμη του Μακαριστού Μητροπολίτη Σεραφείμ και κάλεσε το ΔΣ να λάβει πρωτοβουλια για τη δια΄σωση της ΕΑΣ Καλαμπάκας.
Όσον αφορά την εκλογή εκπροσώπων του Δήμου στη ΠΕΔ Θεσσαλίας : μετά την ψηφοφορία οι εκπρόσωποι του είναι : Ο Δήμαρχος κ. Αλέκος, ο κ. Παπαμιχαήλ ,ο κ. Σινάνης και ο κ. Φωλίνας.
























Ξενοδοχείο Αντωνιάδης


























Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.