Για ανθρωποκτονία από αμέλεια κατηγορούνται μάνα και γιος για τον θάνατο του αβάπτιστου
Το δράμα της οικογένειας από τα Σεισμόπληκτα δεν τελείωσε εκεί καθώς με εισαγγελική παρέμβαση απαγγέλθηκαν οι κατηγορίες, της παραμέλησης εποπτείας ανηλίκου σε βάρος των γονέων αλλά και της ανθρωποκτονίας από αμέλεια, σε βάρος του 15χρονου. Όλοι τους συνελήφθησαν τα ξημερώματα για να αφεθούν τελικά ελεύθεροι χθες το απόγευμα αφού πρώτα οδηγήθηκαν στο Αυτόφωρο Πλημμελειοδικείο Λάρισας. Η τελευταία πράξη του δράματος, η νεκρώσιμος ακολουθία, θα τελεσθεί αφού προηγηθεί σήμερα η ιατροδικαστική εξέταση που παραγγέλθηκε από την ΕΛ.ΑΣ. προκειμένου να διευκρινισθούν τα αίτια θανάτου του μωρού.
























Ξενοδοχείο Αντωνιάδης






















Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.