Τελευταίες Ειδήσεις

Λεωφορεία αντί τρένων και πάλι για τους ανύπαρκτους πλέον επιβάτες


Επέστρεψαν και πάλι στους σταθμούς τρένων των Τρικάλων και της Καλαμπάκας τα λεωφορεία, αντί συγκεκριμένων αμαξοστοιχιών από και προς Παλαιοφάρσαλα, όπως αναφέρουν τα μέλη του Συλλόγου των Φίλων Σιδηροδρόμου Τρικάλων. 


Σύμφωνα με τα όσα κάνει γνωστά ο πρώην πρόεδρος του Συλλόγου και μέλος του, Γιώργος Κρανιάς, πρόκειται για απογευματινό δρομολόγιο από και προς Αθήνα για το οποίο η μετακίνηση από και προς τον σταθμό του Παλαιοφάρσαλου γίνεται και πάλι με λεωφορείο. 


Μετά τις έντονες αντιδράσεις του προηγούμενου διαστήματος, τόσο στην περιοχή των Τρικάλων όσο και της Καρδίτσας, για τα λεωφορεία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που είχαν πάρει την θέση των τρένων και την ομαλοποίηση τελικώς των σιδηροδρομικών δρομολογίων, η εταιρία φαίνεται ότι και πάλι καταφεύγει στον ίδιο τρόπο μετακίνησης των επιβατών της Δυτικής Θεσσαλίας. Μάλιστα, χωρίς να υπάρχει η σχετική ενημέρωση του επιβατικού κοινού, όπως γινόταν στο παρελθόν μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. 


Η συγκεκριμένη επιλογή μοιραίως οδηγεί στην υποβάθμιση του σιδηροδρόμου και στη τραγική μείωση της ζήτησης του ταξιδιού για την Αθήνα με το τρένο. 


«Οι καθυστερήσεις και η ταλαιπωρία του κόσμου έχουν απαξιώσει εντελώς το συγκεκριμένο μεταφορικό μέσο. 


Απόψε το πούλμαν φόρτωσε από Καλαμπάκα 1 (ολογράφως έναν) και από Τρίκαλα άλλον 1 (ολογράφως και πάλι έναν) επιβάτη. Άντε και εις ανώτερα», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει στην ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο Γιώργος Κρανιάς. 


Την ίδια στιγμή, ωστόσο, από το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών γίνεται γνωστή η ολοκλήρωση των διαπραγματεύσεων με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τα δρομολόγια των άγονων γραμμών, όπως τόνισε την τοποθέτησή του στην τελετή παράδοσης – παραλαβής ο τέως υφυπουργός Μεταφορών, Γιάννης Κεφαλογιάννης, πριν 3 ημέρες. 


Όπως είπε ο Κρητικός πολιτικός, το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται και επισήμως να ανακοινωθεί μία νέα δεκαπενταετής σύμβαση ύψους 750 εκατ. ευρώ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία θα συνεχίσει να επιδοτείται για τα δρομολόγια που αφορούν γραμμές οι οποίες δεν έχουν εμπορικό ενδιαφέρον, δηλαδή είναι εξ ορισμού ζημιογόνες.


Η διαφορά σε σχέση με την προηγούμενη σύμβαση είναι πως θα υπάρχουν περισσότερα δρομολόγια ετησίως. Με το Μνημόνιο Συνεργασίας που υφίσταται προβλέπεται η επιδότηση για 10 + 5 έτη, έναντι συνολικά 750 εκατ. ευρώ, με δέσμευση επενδύσεων 2,2-2,5 δισ. ευρώ στον ελληνικό σιδηρόδρομο. Αυτό, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ως στόχο την εύρυθμη λειτουργία των σιδηροδρομικών μεταφορών, επιβατικών και εμπορευματικών.


Με την υφιστάμενη σύμβαση η ΤΡΑΙΝΟΣΕ λαμβάνει για κάθε έτος λειτουργίας 50 εκατ. ευρώ, βάσει των οποίων καλύπτονται οι υπηρεσίες που παρέχει σε αυτές τις γραμμές. Το στοίχημα είναι βέβαια αυτή η συμφωνία, ειδικά στα εμπορευματικά δρομολόγια, να επιτρέψει τη λειτουργία του ανταγωνισμού και την είσοδο operators που θα επιφέρει κέρδος για την αγορά και θα κρατάει σε λογικά επίπεδα τις τιμές για τις προσφερόμενες υπηρεσίες. 


Μ.Σ. trikalaenimerosi.gr με πληροφορίες από imerisia.gr 

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.