Πραγματοποιήθηκε η πεζοπορία της Ο.Λ.Κ. στο φαράγγι της Καλυψούς
Η ομάδα ξεκίνησε από την Καρίτσα,
ακολουθώντας αρχικά δασικό δρόμο και στη συνέχεια μονοπάτι μέσα από πλούσια
βλάστηση. Οι καστανιές χάρισαν στους πεζοπόρους τη σκιά και τη δροσιά τους κατά
τη διάρκεια μιας ζεστής ημέρας, κάνοντας την ανάβαση στο απαιτητικό μονοπάτι
πιο ευχάριστη.
Το θέαμα του φαραγγιού στο τέλος της
διαδρομής, που θυμίζει σκηνικό παραμυθιού, αποζημίωσε κάθε προσπάθεια και
εντυπωσίασε όλους τους συμμετέχοντες.
Αρκετοί απόλαυσαν τη δροσιά των
παγωμένων νερών, ενώ κάποιοι πιο τολμηροί συνέχισαν έως τη δεύτερη και
μεγαλύτερη βάθρα, μια προσέγγιση που απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή λόγω της
δυσκολίας και της ολισθηρότητας του σημείου.
Μετά τις απαραίτητες αναμνηστικές
φωτογραφίες, η ομάδα πήρε τον δρόμο της επιστροφής μέσα στη ζέστη της ημέρας,
ενώ η εξόρμηση ολοκληρώθηκε με μια δροσιστική στάση σε κοντινή παραλία.
Ορειβατική
Λέσχη Καλαμπάκας
























Ξενοδοχείο Αντωνιάδης


























Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.