Ουγγαρία: Εργαζόμενος σε νοσοκομείο συνελήφθη για κατανάλωση ανθρώπινων μελών
Ένας 30χρονος εργαζόμενος σε νοσοκομείο στην Βουδαπέστη συνελήφθη ως ύποπτος για κανιβαλισμό και κατανάλωση κλεμμένων ανθρώπινων μελών.
Η αστυνομία κατέσχεσε από το σπίτι του ύποπτου ανθρώπινα οστά, ένα ολόκληρο χέρι, κρανία και ένα διατηρημένο ανθρώπινο πρόσωπο, ενώ ο ίδιος ομολόγησε ότι είχε μαγειρέψει και καταναλώσει μέλη σωμάτων.
Ο ύποπτος, ο οποίος εργάζεται στη μεταφορά ασθενών, φέρεται να προμηθευόταν τα μέλη από τον χώρο εργασίας του και από νεκροταφεία σε Ουγγαρία και Σλοβακία, και ερευνάται για διατάραξη της ειρήνης των νεκρών.
Η αστυνομία στην Ουγγαρία ανακοίνωσε σήμερα ότι ερευνά έναν αχθοφόρο νοσοκομείου ως ύποπτο για συλλογή και αποθήκευση μελών σώματος στο διαμέρισμά του για προσωπική κατανάλωση.
Η περίπτωση κανιβαλισμού από τον 30χρονο φέρεται να συνέβη στην πρωτεύουσα Βουδαπέστη.
Οι αστυνομικοί που έψαξαν το σπίτι του άνδρα κατέσχεσαν ανθρώπινα οστά, μια ολόκληρη κνήμη, το πίσω μέρος ενός χεριού, πολλά κρανία και ένα διατηρημένο ανθρώπινο πρόσωπο.
Κατά την ανάκριση, ο άνδρας δήλωσε ότι τον έλκυαν μέλη ανθρώπινου σώματος και είχε ήδη μαγειρέψει και καταναλώσει ορισμένα από αυτά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, μάζευε τα ανθρώπινα μέλη στον χώρο εργασίας του και ξέθαψε άλλα από νεκροταφεία στην Ουγγαρία και τη γειτονική Σλοβακία.
Ο ύποπτος είχε μιλήσει ανοιχτά με την οικογένεια και τους φίλους του για την μακάβρια έλξη του και μάλιστα είχε τραβήξει φωτογραφίες της «συλλογής» του, τις οποίες επίσης κατέσχεσε η αστυνομία.
Ο άνδρας, του οποίου η δουλειά περιλαμβάνει τη μεταφορά ασθενών στο νοσοκομείο, συνελήφθη αρχικά στις 17 Ιουνίου και βρίσκεται υπό δικαστική επιτήρηση.
Η εισαγγελία τον ερευνά με την κατηγορία διατάραξης της ειρήνης των νεκρών.
























Ξενοδοχείο Αντωνιάδης























Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.