Τραγωδία στα Τέμπη - Β. Κοκοτσάκης στον realfm: Οι άνθρωποι οι οποίοι πέθαναν από τη φωτιά είναι πλέον προσδιορισμένοι και είναι 27


Τι είπε στην εκπομπή του Νίκου Στραβελάκη στον realfm 97,8 ο τεχνικός σύμβουλος του συλλόγου οικογενειών θυμάτων των Τεμπών, Βασίλης Κοκοτσάκης.


«Οι άνθρωποι οι οποίοι πέθαναν από τη φωτιά είναι πλέον προσδιορισμένοι και είναι 27», δήλωσε στον realfm 97,8 και την εκπομπή του Νίκου Στραβελάκη ο τεχνικός σύμβουλος συλλόγου οικογενειών θυμάτων των Τεμπών, Βασίλης Κοκοτσάκης.


«Οι άνθρωποι οι οποίοι πέθαναν με όνομα και επίθετο είναι πλέον προσδιορισμένοι, αυτοί που πέθαναν από τη φωτιά και είναι 27. Είναι 27, σύμφωνα με όλα τα ντοκουμέντα και τα στοιχεία», όπως είπε χαρακτηριστικά ο κ. Κοκοτσάκης



«Ο ρυθμιστής κυκλοφορίας του ΟΣΕ δεν έχει κληθεί να καταθέσει»


Μια σημαντική αποκάλυψη για το βράδυ του δυστυχήματος των Τεμπών έκανε ο ΑΝΤ1, καθώς όπως επισημάνθηκε, ακόμη δεν έχει κληθεί για να καταθέσει ο ρυθμιστής κυκλοφορίας του ΟΣΕ.


Όπως αναφέρεται στο πόρισμα Γεραπετρίτη για το δυστύχημα αναφέρεται ότι «Την ημέρα του δυστυχήματος λειτουργούσε στην Αθήνα ο αποκαλούμενος “ρυθμιστής” κυκλοφορίας , ο οποίος δεν είναι κατά κυριολεξία ρυθμιστής, αλλά αποτελεί απλώς κέντρο αναφοράς και καταγραφής κυκλοφορίας. Ειδικότερα ο “ρυθμιστής” ενημερώθηκε μετά το δυστύχημα ότι υπήρξε διακοπή παροχής ισχύος και ηλεκτροτροφοδοσίας στο σημείο του δυστυχήματος χωρίς όμως τη δυνατότητα να παρακολουθεί την πορεία των δύο συρμών πριν από το δυστύχημα …Αν λειτουργούσε το δευτεροβάθμιο όργανο όπως μέχρι το 202 θα έδινε πιθανόν τη δυνατότητα της παρακολούθησης των δύο συρμών».


Σύμφωνα με το τεύχος 2623 της ΕΦΚ στις 30 Μάϊου 2022 ορίζεται ότι «ο ρυθμιστής Κυκλοφορίας έχει αρμοδιότητα να συντονίζει και να ρυθμίζει την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο σύμφωνα με τους κανονισμούς, της κίνησης, της ασφαλείας της κυκλοφορίας, να λαμβάνει πληροφορίες σχετικά με την κυκλοφορία (ατυχήματα, συμβάντα, καθυστερήσεις) και τη χρήση του δικτύου- να παρακολουθεί τη διαχείριση θεμάτων σχετικά με αλλαγές και προβλήματα δρομολογίων και κυκλοφορίας σε συνεργασία με εμπλεκόμενα μέρη».


Όσο δεν υπάρχει σύστημα σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και αυτόματης πέδησης είναι αναγκαίο να λειτουργεί η ρύθμιση κυκλοφορίας. «Και θέλω να το πω», επεσήμανε ο Τάσος Τέλλογλου, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 και τον Νίκο Χατζηνικολάου, «ότι από τους υπεύθυνους της κυκλοφορίας εκείνης της βραδιάς ουδείς έχει κληθεί να καταθέσει στην υπόθεση. Αλλά πάνω από τον σταθμάρχη και τον επιθεωρητή που τον τοποθέτησε στην βάρδια, υπάρχουν στον ΟΣΕ και στην Hellenic Train αλλά δυο επίπεδα ιεραρχίας ρύθμισης της κυκλοφορίας.


Από ότι φαίνεται από το «πόρισμα Γεραπετρίτη» αντελήφθη τι συνέβη μετά από το δυστύχημα, ενώ θα έπρεπε να γνωρίζει άμεσα, λόγω της τηλεδιοίκησης.Σήμερα ακόμα δεν λειτουργεί πλήρως το σύστημα αυτό, όπως και δεν λειτουργεί κανένα σύστημα ως το Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών, αλλά και στη Θεσσαλία λόγω της κακοκαιρίας Ντάνιελ. Έχουν αποκατασταθεί οι κάμερες παρακολούθησης μέσα στα τούνελ του Λιανοκλαδίου και των Τεμπών που δεν λειτουργούσαν στο δυστύχημα, ενώ το σύστημα επικοινωνίας GSMR σε αλλά τρένα έχει τοποθετηθεί και σε αλλά όχι».


Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.