• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ

Meteora Voice

Η αδιάλειπτη και απρόσκοπτη ενημέρωση σας...

    • ΤΟΠΙΚΑ
    • ΕΛΛΑΔΑ
    • ΔΙΕΘΝΗ
    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
    • ΒΙΝΤΕΟ
    • ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
    • ΤΕΧΝΕΣ Κ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
  • Τελευταίες Ειδήσεις

    • ΕΛΛΑΔΑ

      Διπλό σοβαρό τροχαίο στην Εγνατία Οδό

    • ΕΛΛΑΔΑ

      Η Ελλάδα στην πρωτοπορία των Κβαντικών Επικοινωνιών στην Ευρώπη – Διπλή ευρωπαϊκή διάκριση για τα νέα έργα SEEWQCI και TransEuroOGS

    • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ

      «Συντροφικοί» διάλογοι και…κεράσματα

    • ΤΟΠΙΚΑ

      Φιλόζωοι εθελοντές Καλαμπάκας – Η φρικτή αλήθεια για τον άνθρωπο της διπλανής πόρτας

    • ΕΛΛΑΔΑ

      Σεισμός 4 Ρίχτερ στην Εύβοια

      







    Ξενοδοχείο Αντωνιάδης
    Home / ΕΛΛΑΔΑ / Γνώριζαν από το 2017 ότι τα τρένα πάνε στα τυφλά - «Δεν προχωράτε τις συμβάσεις λόγω διαπλοκής...»

    Γνώριζαν από το 2017 ότι τα τρένα πάνε στα τυφλά - «Δεν προχωράτε τις συμβάσεις λόγω διαπλοκής...»

    meteoravoice Δευτέρα, Μαρτίου 06, 2023 ΕΛΛΑΔΑ


    Σε μία ερώτηση-βόμβα που κατατέθηκε τον Ιούλιο του 2017 στη Βουλή προς τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρήστο Σπίρτζη, αναδεικνύεται κατά τρόπο ανατριχιαστικό ότι οι αρμόδιοι γνώριζαν με πλήρη λεπτομέρεια ότι τα συστήματα ασφαλείας των τρένων δεν λειτουργούν και γι’ αυτό συνέβη το σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο και χάθηκαν τρεις ζωές.


    Συγκεκριμένα ο συνεργαζόμενος με την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος κατέθεσε στις 5-7-2017 μία λεπτομερέστατη ερώτηση στη Βουλή σύμφωνα με την οποία «οι καθυστερήσεις στην σύμβαση 717 (σ.σ. αυτή που συζητάμε και σήμερα για την τηλεδιοίκηση- ασφάλεια των τρένων) δεν λειτουργούσε με συνέπεια να κυκλοφορούν τα τρένα τυφλά και να χαθούν τρεις ανθρώπινες ζωές».


    Αποδίδει μάλιστα τις καθυστερήσεις σε διαπλοκή με «εθνικούς εργολάβους» που σχετίζονται με τον τότε γενικό γραμματέα του Υπουργείου Μεταφορών κ. Θάνο Βούρδα, κουμπάρο του υπουργού κ. Σπίρτζη. Ωστόσο στην γραπτή απάντησή του ο υπουργός περιορίζεται σε τεχνικά θέματα και δεν αναφέρει το παραμικρό σχετικά με την παράδοση του έργου από τους εργολάβους.


    Ο Χρήστος Σπίρτζης με τον κουμπάρο του και άνθρωπο της απολύτου εμπιστοσύνης του, Θάνο Βούρδα, ο οποίος διετέλεσε αρχικά διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ και στη συνέχεια γενικός γραμματέας Μεταφορών επί των κυβερνήσεων ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ


    Σημειώνεται ότι ο Νικολόπουλος ήταν ένας βουλευτής που συντασσόταν σε όλες τις ψηφοφορίες με την τότε κυβερνητική πλειοψηφία του ΣΥΡΙΖΑ με τους Ανεξάρτητους Ελληνες.


    Ωστόσο, οι ερωτήσεις του για τον σιδηρόδρομο ήταν εφιαλτικές – και οι προβλέψεις του «δικαιώθηκαν» έξι χρόνια αργότερα, με την εθνική τραγωδία των Τεμπών: «Οι διάσπαρτες εργολαβίες, που δεν τελειώνουν ποτέ, έχουν μετατρέψει το δίκτυο σε ένα απέραντο εργοτάξιο και ακόμα και τα συστήματα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης και τηλεποικοινωνιών που λειτουργούσαν επιτυχώς επί χρόνια έχουν τεθεί εκτός λειτουργίας και τα τρένα κυκλοφορούν τυφλά, με ανταλλαγή τηλεγραφημάτων όπως την εποχή του Τρικούπη», αναφέρει χαρακτηριστικά - κάτι που θα μπορούσε να είχε γραφτεί και για το συστύχημα στα Τέμπη, έξι χρόνια αργότερα…


    Ο βουλευτής επικεντρώνεται στις συνεχείς συμπληρωματικές συμβάσεις, για τις οποίες πίεζε η τότε Κοινοπραξία «ΤOMHΣ» - ΑLSTOM TRANSPORT, ανεβάζοντας κατά πολλά εκατομμύρια το κόστος των έργων, εξέλιξη την οποία χρεώνει κατά βάση στον Θάνο Βούρδα, κουμπάρο και άνθρωπο της απολύτου εμπιστοσύνης του τότε υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Χρήστου Σπίρτζη. Ο συγκεκριμένος ήταν διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ και βρέθηκε στη θέση του γενικού γραμματέα δύο μήνες πριν από το δυστύχημα στο Άδενδρο, μετά από την παραίτηση της Πέτης Πέρκα, που είναι σήμερα βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ.


    Συγκεκριμένα, ο βουλευτής καταγγέλλει ότι μόλις ανέλαβε γραμματέας Μεταφορών ο κ. Βούρδας, άλλαξε η στάση τόσο του ΟΣΕ όσο και της Ειδικής Υπηρεσίας Διαχείρισης για τα συγχρηματοδοτούμενα προγράμματα – και εν μία νυκτί, ενώ προηγουμένως απέρριπταν τις εισηγήσεις Βούρδα, που ζητούσε την αντικατάσταση των συστημάτων που λειτουργούσαν και όχι την ανάταξή τους, ανέκρουσαν πρύμναν μόλις εκείνος κατέλαβε τη θέση του γενικού γραμματέα Μεταφορών. Αφού αναφέρεται σε όλα τα προηγούμενα απορριπτικά έγγραφα των δύο Υπηρεσιών, αναρωτιέται: «Μήπως λοιπόν αυτό οφείλεται στη μετακίνηση του κ. Βούρδα, ο οποίος ήταν εισηγητής της πρότασης, από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ στη θέση του γ.γ Μεταφορών και όσα αναφέρονται παραπάνω είναι στάχτη στα μάτια για να καλυφθεί έτσι η αλλαγή στάσης;».


    Ακόμα, ο Νικολόπουλος αναφέρει ότι η επίκληση από την κοινοπραξία προβλημάτων για την ανάταξη της τηλεδιοίκησης είναι προφανώς παραπλανητική, αφού ήταν η ίδια η ALSTOM η οποία είχε κατασκευάσει τα συστήματα σηματοδότησης – τηλεδιοίκησης Πλατύ – Θεσσαλονίκη και Θεσσαλονίκη - Προμαχώνας , τα οποία ήθελε στη συνέχεια να αντικαταστήσει. «Μήπως όταν η εταιρεία ALSTOM είδε ότι με την επίκληση προβλημάτων για την ανάταξη του εξοπλισμού σηματοδότησης δίνονται από την ΕΡΓΟΣΕ στους «εθνικούς εργολάβους» ( σημειώνεται ότι η ΤΟΜΗ είναι εταιρεία του Ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ) αφειδώς εκατομμύρια που δεν δικαιούνται, διεκδίκησε και αυτή το μερίδιό της;», ρωτούσε ο βουλευτής.


    Μάλιστα, ο βουλευτής ρωτούσε αν είχε παραδοθεί η σηματοδότηση – τηλεδιοίκηση στο τμήμα Πλατύ- Θεσσαλονίκη και επέμενε στο γιατί δεν λειτουργούσε στο δυστύχημα στο Άδενδρο. Είναι ενδιαφέρον ότι στην απάντησή του, το υπουργείο ρίχνει την ευθύνη στον ΟΣΕ και αναφέρει ότι «η θέση σε λειτουργία και η εκμετάλλευση αυτού δεν είναι αρμοδιότητας της ΕΡΓΟΣΕ».


    «Έχετε αντιληφθεί, κύριε υπουργέ, ότι αν είχε εγκαίρως ολοκληρωθεί το Σεπτέμβριο του 2016 η σύμβαση 717 της ΕΡΓΟΣΕ δεν θα είχε συμβεί το τραγικό αυτό δυστύχημα, στο οποίο έχασαν τη ζωή τους 3 συνάνθρωποί μας;», αναρωτιόταν ο βουλευτής – και έκανε λόγο «για καταλήστευση του δημοσίου χρήματος στην οποία εμπλέκονταν όσοι διαχειρίστηκαν από πλευράς ΕΡΓΟΣΕ την αμαρτωλή αυτή σύμβαση».


    Δείτε εδώ την ερώτηση του Νίκου Νικολόπουλου

    Δείτε εδώ την απάντηση του Χρήστου Σπίρτζη

    Πηγή: protothema.gr

    Γνώριζαν από το 2017 ότι τα τρένα πάνε στα τυφλά - «Δεν προχωράτε τις συμβάσεις λόγω διαπλοκής...»      Γνώριζαν από το 2017 ότι τα τρένα πάνε στα τυφλά - «Δεν προχωράτε τις συμβάσεις λόγω διαπλοκής...» Reviewed by meteoravoice on Δευτέρα, Μαρτίου 06, 2023 Rating: 5
    Κοινοποιηστε Το αρθρο ► ►
    Facebook Twitter Google+
  • ΕΛΛΑΔΑ

    Διπλό σοβαρό τροχαίο στην Εγνατία Οδό

  • ΕΛΛΑΔΑ

    Η Ελλάδα στην πρωτοπορία των Κβαντικών Επικοινωνιών στην Ευρώπη – Διπλή ευρωπαϊκή διάκριση για τα νέα έργα SEEWQCI και TransEuroOGS

  • ΕΛΛΑΔΑ

    Σεισμός 4 Ρίχτερ στην Εύβοια

    • ΕΠΟΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ Απεβίωσε ο Βασίλειος Γιαννάκης
    • ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΑΡΘΡΟ "Της Ντροπής- 73 Μικρές Βαρωσιώτικες Ιστορίες"

    Δεν υπάρχουν σχόλια

    Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.

    Εγγραφή σε: Σχόλια ανάρτησης ( Atom )

    Δημοφιλείς αναρτήσεις εβδομάδος

    • Απεβίωσε η Θεανώ Παπαγιάννη
        Την πολυαγαπημένη μας                                                          αδελφή, θεία και ξαδέλφη   ΘΕΑΝΩ   ΒΑΣ.   ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ...
    • ΠΛΥΝΤΗΡΙΟ ΣΚΑΝΔΑΛΩΝ Η ΒΟΥΛΗ
        Γράφει ο Δρ. Κώστας Πατέας, D . Ed ., M . Ed ., Ph . D .   Απογοήτευση και προβληματισμό δημιουργούν στην κοινωνία τα όσα λέγονται, ...
    • “Πλαζ Αλέκος”: Μια παραλία μοναδικού κάλλους & τουριστικού ενδιαφέροντος!
      Το αδιαχώρητο στην γνωστή ως «πλαζ Αλέκος» στην Τζιούρτζια Ασπροποτάμου ! Μια παραλία μοναδικού και διαφορετικού κάλλους, που βρίσκεται σε υ...
    • Προκήρυξη Υποτροφιών Ιεράς Μητροπόλεως Σταγών και Μετεώρων
      Η Ιερά Μητρόπολις Σταγών και Μετεώρων, διά της Μητροπολιτικής Ακαδημίας Θεολογικών και Ιστορικών Μελετών Αγίων Μετεώρων, επιδεικνύοντας ειδι...
    • Ο Δήμος Μετεώρων παρεμβαίνει με καθημερινή παρουσία σε κάθε γωνιά!
      Ο Δήμος Μετεώρων εντείνει τις παρεμβάσεις του με στόχο τη συνεχή αναβάθμιση της ποιότητας ζωής, τη λειτουργικότητα των κοινοχρήστων χώρων κα...
    • Υπόθεση ΟΠΕΚΕΠΕ: Δημόσιες διαψεύσεις από τον Τρικαλινό Χρήστο Μαγειρία και την Καλλιόπη Σεμερτζίδου – Προαναγγέλλουν προσφυγή στη Δικαιοσύνη
      Στο στόχαστρο του διαδικτύου και του δημόσιου διαλόγου βρέθηκαν ο Τρικαλινός επιχειρηματίας Χρήστος Μαγειρίας και η σύντροφός του Καλλιόπη Σ...
    • Στο club των παντρεμένων ο Δημήτρης Πολύζος
        Τέρμα πια στην εργένικη ζωή για τον Καλαμπακιώτη επιχειρηματία Δημήτρη Πολύζο ο οποίος παντρεύτηκε την εκλεκτή της καρδιάς του σήμερα στο ...

    ΜΕΤΕΟ

    πρόγνωση καιρού από το k24.net

    SAN SIMERA

    Εορτολόγιο

    Εορτολόγιο

    δημοφιλείς αναρτήσεις του μήνα

    • Απεβίωσε η Θεανώ Παπαγιάννη
        Την πολυαγαπημένη μας                                                          αδελφή, θεία και ξαδέλφη   ΘΕΑΝΩ   ΒΑΣ.   ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ ...
    • “Πλαζ Αλέκος”: Μια παραλία μοναδικού κάλλους & τουριστικού ενδιαφέροντος!
      Το αδιαχώρητο στην γνωστή ως «πλαζ Αλέκος» στην Τζιούρτζια Ασπροποτάμου ! Μια παραλία μοναδικού και διαφορετικού κάλλους, που βρίσκεται σε υ...
    • Νίκος Πλακιάς : Οι ξεφτίλες έδιναν εκατομμύρια από τον ΟΠΕΚΕΠΕ και εμείς χάσαμε τα παιδιά μας για 60 χιλ. ευρώ
        Νέα παρέμβαση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από τον  Νίκο Πλακιά , τον πατέρα που έχασε τις δίδυμες κόρες του και την ανιψιά του στην τραγ...
    • Στο club των παντρεμένων ο Δημήτρης Πολύζος
        Τέρμα πια στην εργένικη ζωή για τον Καλαμπακιώτη επιχειρηματία Δημήτρη Πολύζο ο οποίος παντρεύτηκε την εκλεκτή της καρδιάς του σήμερα στο ...
    • Αιφνίδιος θάνατος 48χρονου Καλαμπακιώτη
      Σοκαρισμένη είναι η τοπική κοινωνία της Καλαμπάκας από  τον  ξαφνικό θάνατο ενός 48χρονου συμπολίτη.
    • Boziakas OIL στην Καλαμπάκα
       Τις πύλες του άνοιξε ένα νέο πρατήριο καυσίμων από την Boziakas OIL στην οδό Πίνδου 63 στην Καλαμπάκα. Με υπερσύγχρονο εξοπλισμό, άνετες αλ...
    • ΟΠΕΚΑ: Ποιοι θα λάβουν ολόκληρο το επίδομα ύψους 409 ευρώ στις 31 Ιουλίου και ποιοι μισό
      Αντίστροφα μετρά ο χρόνος για την καταβολή του επιδόματος ύψους   των 409,13  ευρώ για τον μήνα Ιούλιο από τον  ΟΠΕΚΑ  σε χιλιάδες δικαιούχο...
  • © Meteora Voice. All rights reserved to their respective owners