Οι φίλοι του σιδηροδρόμου σε Τρίκαλα και Καρδίτσα εναντιώνονται στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ
Έγινε την Τρίτη 15 Ιουνίου στην Καρδίτσα σύσκεψη των δύο συλλόγων όπου συζητήθηκαν οι τελευταίες δυσάρεστες εξελίξεις, που προέκυψαν με την ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για τη δρομολόγηση λεωφορείων αντί των τρένων στη γραμμή Παλαιοφάρσαλος – Καλαμπάκα.
Η εξέλιξη αυτή θεωρείται φυσική κατάληξη σε μια σειρά διαδοχικών ενεργειών με στόχο την απαξίωση και την οριστική εγκατάλειψη της γραμμής.
Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι δεν έχει πια νόημα να απευθυνόμαστε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ η οποία επανειλημμένα μας απέδειξε πως δεν ενδιαφέρεται για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, αλλά μόνο για την είσπραξη της κρατικής επιδότησης, χωρίς μάλιστα να τηρεί τις συμβατικές της υποχρεώσεις.
Έτσι απευθυνόμαστε πλέον στην κυβέρνηση και ιδιαίτερα στα υπουργεία Μεταφορών και Οικονομικών που έχουν τις αντίστοιχες αρμοδιότητες ελέγχου έγκρισης και καταβολής των επιδοτήσεων προς την ΤΡΑΙΝΟΣΕ καθώς και την ευθύνη των υποδομών και των έργων κατά μήκος της σιδηροδρομικής γραμμής.
Παρά τον αγώνα της τοπικής κοινωνίας και την αγάπη του κόσμου για το τρένο τα προβλήματα δεν λύνονται αλλά επιδεινώνονται και χρονίζουν επικίνδυνα. Τρία χρόνια περιμένουμε να αρχίσουν τα έργα της ηλεκτροκίνησης αλλά το έργο παρότι δημοπρατήθηκε αγνοείται, χωρίς κανείς να είναι σε θέση να πει ακριβώς προς την κοινωνία ποια είναι η τύχη του.
Και σαν να μην έφτανε αυτό ήρθε η θρασύτατη ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να γκρεμίσει κάθε ελπίδα για αναζωογόνηση της σιδηροδρομικής συγκοινωνίας στην περιοχή μας και να φανερώσει τα πραγματικά της σχέδια για οριστική εγκατάλειψη της γραμμής.
Το θέμα είναι, από πού αντλεί η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το θράσος να αγνοεί τις συμβατικές της υποχρεώσεις απέναντι στην πολιτεία και να μην εκτελεί την υπηρεσία για την οποία επιδοτείται. Μήπως απλά «βρίσκει και τα κάνει»; Οι ελεγκτικοί μηχανισμοί λειτουργούν; Τα αρμόδια υπουργεία Μεταφορών και Οικονομικών τι ακριβώς κάνουν; Μήπως ήρθε, για όσους υπογράφουν τις επιδοτήσεις, η ώρα της δικαιοσύνης και της αναζήτησης ευθυνών;
Οι νέοι ιδιοκτήτες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ εδώ και τέσσερα χρόνια γνώριζαν το εργασιακό μέλλον των εργαζομένων της εταιρείας. Τι ακριβώς έκαναν για την ανανέωση του προσωπικού; Μήπως απλά τα υπέταξαν όλα στο σύνθημα: Θέλουμε λίγα και ακριβά εισιτήρια, αλλά βέβαια ολόκληρη την κρατική επιδότηση και με το παραπάνω;



























Ξενοδοχείο Αντωνιάδης































Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.