Τελευταίες Ειδήσεις

ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΕ ΤΙΣ " ΦΙΛΕΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ" ΣΤΗ ΛΕΥΚΆΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΓΑ

Την περασμένη Κυριακή 22 Μαιου,οι " Φιλες της Αγάπης", είχαμε την ευκαιρία να ξεφύγουμε για λίγο από τα προβλήματα της καθημερινότητας και από τον περιορισμό των τελευταίων ετών λόγω της πρωτόγνωρης κατάστασης την οποία βιωσαμε και να περάσουμε μια αξέχαστη μέρα, στην εκδρομή του συλλόγου!
                            Συγκεντρωθηκαμε στην Πλατεία Ρηγα Φεραίου ,στις 6.30 πμ και με καλή διάθεση ξεκινήσαμε το ταξίδι μας! Ο καιρός εξαιρετικός και η διαδρομή έως την πρώτη μας στάση στα Γιάννενα κύλησε χωρίς απρόοπτα  και με αμείωτο κέφι.......τα κεράσματα   πολλά και το καφεδάκι απαραίτητο! Μετά τη στάση μας στα Γιάννενα, συνεχίσαμε την διαδρομή μας προς την Πρέβεζα. Η διαδρομή  καταπληκτική......η φύση στην καλύτερη της ώρα !!! Φτάνοντας στην Πρέβεζα, περάσαμε απέναντι στο Ακτιο με την υποθαλάσσια σήραγγα, και φτάσαμε στη Λευκάδα χωρίς να χρειάζεται να ανέβουμε σε πλοίο!!!           Πρώτη μας στάση στο νησί, η Μονή της Παναγίας  Φανερωμενης! Η Μονή  ,μόλις τρία χιλιόμετρα από την πρωτεύουσα της Λευκάδας,αποτελεί για αιώνες το θρησκευτικό κέντρο του νησιού ως αρχαιότερο και μεγαλύτερο    μοναστήρι! Αφού προσκυνησαμε τη Χάρη της και τα λείψανα πολλών αγίων που φυλάσσονται στη Μονή, επιβιβαστηκαμε στο λεωφορείο και αναχωρήσαμε για την πόλη της Λευκάδας!Επισκευτηκαμε το περίφημο πάρκο των ποιητών, οι ντόπιοι συνηθίζουν να το αποκαλούν              " Μποσκετο ", το οποίο φιλοξενεί τις προτομες σπουδαίων προσωπικοτητων του νησιού, περπατήσαμε στα καντουνια της πόλης και φυσικά  φωτογραφηθηκαμε στην ξύλινη γέφυρα, σήμα κατατεθέν της πόλης, χτισμένη πάνω από το κανάλι! Αν και έργο ,μόλις της περασμένης δεκαετίας, δίνει ένα βενετσιάνικο αέρα στην πόλη.......δεν είναι τυχαίο άλλωστε ,πως οι ντόπιοι την αποκαλούν γέφυρα των αναστεναγμων η γέφυρα των ερωτευμένων!!!                                               Μεσημέρι πια, και αφού τα μάτια μας χόρτασαν από όμορφες  εικόνες, τα πολυάριθμα γραφικά ταβερνάκια  με τα εξαιρετικά ντόπια εδέσματα, μας έδωσαν τη δυνατότητα να απολαύσουμε το μεσημεριανό μας γεύμα!                                                                  Μετά από το καλό φαγητό  και τις βόλτες για την αγορά των απαραίτητων σουβενίρ   .......αναχωρήσαμε για την χιλιοτραγουδισμενη Πάργα!                        Ότι και να πει κάποιος για να περιγράψει την Πάργα, ωχρια μπροστά στο θέαμα που προσφέρει στον επισκέπτη! Το επιβλητικό της κάστρο, το πανέμορφο εκκλησάκι καταμεσής της θάλασσας  τα γραφικά δρομάκια και τα αμφιθεατρικά χτισμένα και βαμμένα σε διάφορα χρώματα σπίτια της,καθηλωνουν όποιον έχει την τύχη να τα αντικρίσει!                                              Μετά από μιάμιση ώρα   στην Πάργα, πήραμε πλέον το δρόμο της επιστροφής......                                                 Παρ'ολη την κούραση, η καλή διάθεση και η όρεξη για τραγούδι και χορό έκανε την επιστροφή μας να φανεί πολύ μικρότερη από αυτή που ήταν! Με τις απαραίτητες στάσεις, φτάσαμε στην πόλη μας στις 10.30 το βράδυ!           Η εκδρομή μας τελείωσε και το μόνο που μας άφησε ήταν όμορφες αναμνήσεις και την ελπίδα πως σύντομα θα έχουμε την ευκαιρία να πραγματοποιήσουμε μια ακόμη,σε ένα άλλο όμορφο τόπο!!!                                   Ευχαριστούμε πολύ, όλα τα μέλη και τις φίλες του συλλόγου, που ανταποκριθηκαν στο κάλεσμα μας και με την παρουσία τους έδωσαν την ευκαιρία στο σύλλογο να πραγματοποίησει την εκδρομή και να ενισχύσει το ταμείο του! Η παρουσία σας στις εκδηλώσεις μας είναι η δύναμη μας για την συνέχεια του έργου μας!!! Τέλος ευχαριστούμε το ταξιδιωτικό πρακτορείο " Tsiatsios Travel " και ειδικά τον εξαιρετικό οδηγό μας Σωκράτη  Καραφυλλα!